Első lépésként a gyermekek képességeinek szakszerű felmérésére, vizsgálatára kerül sor, mely által pontos képet kapunk arra vonatkozóan, hogy mely képességterületen van elmaradása, és milyen mértékben. Ezt követően megbeszéljük a szülőkkel a kapott eredményeket, javaslatot teszünk a fejlesztés irányát, gyakoriságát illetően.

Akiket várok:

  • Artikulációs zavarral küzdő gyermekeket
  • Beszédészleléssel-, beszédmegértéssel küzdő gyermekeket
  • Nem beszélő vagy megkésett beszédfejlődésű gyermekeket
  • Dadogással, hadarással küzdős gyermekeket
  • Diszfóniával küzdő gyermekeket
  • Nyelvlökéses nyeléssel küzdő gyermekeket
  • Veszélyeztetett gyermekeket
  • Tanulási nehézségekkel küzdő gyermekeket
  • Figyelem- és magatartás problémákkal küzdő gyermekeket
  • Részképesség zavarokkal küzdő gyermekeket
  • Iskolába készülő nagycsoportos óvodás gyermekeket
  • Minden kedves szülőt, akinek a gyermeke fejlődésével, fejlesztésével kapcsolatban kérdése van